divendres, 4 d’abril del 2014

#drawingalogmarch - INSTAGRAM- Part 1

Bona tarda! 
El passat mes de març vaig veure una iniciativa que em va interessar moltíssim i que vaig decidir seguir!
Es tracta de DIBUJEMOS JUNTOS EN MARZO, una iniciativa creada per WaselWasel i Samtronika
Aquestes dues blogueres van pensar que seria interessant dibuixar cada dia del mes de març un tema concret d'una llista... així que la van crear i a travès d'Instagram, tothom que volgués la podia seguir i compartir amb l'etiqueta #DrawingAlongMarch


Em va semblar una molt bona idea i una oportunitat per refrescar la meva imaginació i per tornar a pintar amb llapis de colors.
Perquè llapis de colors? Perquè he fet els dibuixos al tren cada dia tornant a casa! :) I els colors són una eina que tenia una mica abandonada, no ocupa gaire, ni porta taps... Així que vaig recuperar la meva capsa de colors Faber-Castell, un estoig, tots els colors a dins i endavant! 
Ha sigut una molt bona experiència ( tant que ja estic seguint el #drawingalongapril !!). 
Dibuixar i pintar m'ha servit per relaxar-me, evadir-me i gaudir com quan era més petita! 

Voleu veure el resultat? 
Us ensenyo els 16 primers dies i al post següent la resta.
Espero que us agradin! 

















I per acabar, si voleu alguna il·lustració, si us ha agradat algun dibuix i voleu una postal... no dubteu en preguntar-me el que vulgueu! Em podeu deixar un comentari al post, enviar-me un mail a aniramjf@hotmail.com , o omplir el formulari de contacte! Jo estaré encantada de contestar-vos!

Ahh! Podeu trobar aquestes il·lustracions i les del mes d'abril al meu Instagram

Bon cap de setmana!
Salut!

Marina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada